Blogger Templates

Pages

Wednesday 15 August 2012

Opening legoland



ok,,semalam aku dapat email dr sape???korang tau tak? mestila legoland.hehehe. legoland da suruh tebus tiket annual pass. tapi tarikh dia tu tak kena la...ada ke patut dia suh tukar pada 20hb-26hb august.. kan tengah cuti beraya. apolahhh...ingat orang tak der kijer ke nak g tukar tiket time raya, lain la kalo rumah aku sebelah legoland tu..hahahaha. tapi dont worry k, sbb boleh tukar lepas tarikh 2..cumenya sekarang dia suh tukar tiket awal bagi mengelakkan kesesakkan masa opening nanti... tapi kalo korang nak tau lebih detail, korang boleh la pergi ke website

 http://www.legoland.com.my/Tickets/Online-Annual-Pass/Annual-Pass-FAQ/




harap-harap legoland ni cantik la cam dalam gambar. sebabny aku dah ler beli tiket tuk masuk setahun.. kalau tak ok buang duit je 4rts aku beli. kalau best kire pas ni takdela kawan-kawan nampak aku berdating kat jusco ke, kat tepi2 laut ke...hihhihi




Terima kasih. kalau suka jangan lupe Like!!

No comments:

Post a Comment

korunk tinggalkan comment kat sini, nanti aku bace!!