Blogger Templates

Pages

Friday 13 July 2012

5Hari di Bandung


semua sedia maklum bandung adelah dunia shopping, banyak baju murah2..tapi ada jugak yang tertipu macam aku.hahaha..malas nak cte banyak. cume peringatan korang janganlah tertipu dengan orang2 indon di sane + jangan terus nak beli, apepon kena survey dulu.

ni la hotel yang kiteorang duduk...lupa namanya


1st tempat kiteorang pergi..dan telah tertipu..huhu...disini aku beli baju 5 pasang je da dekat 4rts ringgit.


 Rumah Mode untuk barang-barang branded


sape yang pergi bandung, da jadi 1 kemestian plak kan, mesti bergambar di Tengkuban Perahu ni kan..


Hot Spring, berdekatan dengan tengkuban perahu..tempat memang cantik


ni kedai makan orang malaysia...aku syorkan sape nak g bandung eloklah makan kat sini, sebab masakan dia selera malaysia...harga pon ok la..


Trans Studio Bandung...masuk sorang dalam Rm 60.. mainan pon banyak


lepas tu, kiteorang pergi kawah putih, tempat pengambaram filem my heart... memang cantikla tempat ni.unik, tapi sayang masa kiteorang datang ujan lebat


ini pon tempat filem my heart, namenya ladang teh ape tah aku pon lupe..hihi


alesya, anak buah aku, dia beli bear comel ni harge dia Rm17, murah kan? kat sini tak dapat.


 lastday kiteorang pergi cihampelas klo xsilap namanya...tempat shopping jugak



memang best..lagi-lagi kalo duit banyak...cume makanan je yang tak berapa best...almaklumla da biasa makan kat sini sedap-sedap, kena kat indon, makanan ade je y tak kena...hehe


Terima kasih. kalau suka jangan lupe Like!!

No comments:

Post a Comment

korunk tinggalkan comment kat sini, nanti aku bace!!